Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9-18 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Facebook

Navštivte naše facebookové stránky, buďte v obraze o všech novinkách a akcích!

  1. Úvod
  2. Reklamační řád
Reklamační řád
Rozpor s kupní smlouvou (objednávkou): V případě, že zboží po jeho doručení k zákazníkovi je v rozporu s kupní smlouvou (objednávkou) má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně uvedl zboží do stavu, který kupní smlouvě odpovídá, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věcí, nebo její opravou, není li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. V tomto případě budou do 14 dní peníze vráceny převodem na účet kupujícího. To neplatí v případě, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

VADY NA ZBOŽÍ

Odstranitelné: Za odstranitelné vady se považují takové vady, kdy jejich odstraněním neutrpí vzhled funkce a kvalita výrobků a oprava může být provedena řádně ve stanovené lhůtě. Lhůta pro odstranění vady nesmí přesáhnout 30 kalendářních dnů, popř., delší dobu na které se prodávající s kupujícím dohodli. Posouzení charakteru vady přísluší prodávajícímu.

 

Prodávající je povinen bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvést do stavu odpovídajícímu kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, není li to k povaze vady neúměrné, nebo její opravou. Není li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu u ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

Neodstranitelné – Za neodstranitelné vady se považují takové vady, které nelze ve stanovené lhůtě beze zbytku odstranit a které brání tomu, aby výrobek mohl být řádně užíván. Jde-li o neodstranitelnou vadu, může kupující požadovat:

a)  Výměnu zboží za jiné bezvadné

b)  Zrušení kupní smlouvy, (kupující vrátí vadné zboží a obdrží zpět kupní cenu).

Vyskytne-li se na zboží jiná neodstranitelná vada, jež nebrání jeho užívání, a nepovažuje-li kupující výměnu věci, vzniká kupujícímu právo na přiměřenou slevu ceny zboží nebo může od smlouvy odstoupit. Tatáž práva jako při výskytu neodstranitelných vad má kupující tehdy, projeví-li se na zboží stejná odstranitelná vada i po předchozích dvou opravách nebo vyskytují-li se na zboží alespoň tři odstranitelné vady.

 

POSTUP PŘI REKLAMACI

V případě Vaší nespokojenosti reklamaci zašlete na e-mail rybarskysen@seznam.cz

V e-mailu prosím uveďte:

  • Číslo objednávky
  • Jméno a příjmení
  • Adresu
  • Telefonní číslo
  • E-mail
  • Popis závady

 

Po doručení Vašeho e-mailu Vám bude odeslána zpráva o zahájení reklamačního řízení. O reklamačním řízení bude vyhotoven zápis, který Vám bude do 14 dní zaslán v elektronické podobě.

      

          

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

© Copyright 2023 Rybářský sen
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz